Friday, April 3, 2009

BLOG n RUMATE KU =)

BLOG! BLOG! BLOG!..sejak 2 menjak ni, classmate aku dh agak meng'CRAZY' kan aktiviti menulis blog ni..aku dh lme dh sign up blog ni, tp everytime bk je terbantut penulisanku, ada je yg menghalang.. (pdhal xde idea nk menulis)..hehe..and i asked myself, "pe yg cik nk tulis ni?"..dekat satu sem i dok asked myself tp x jgk dpt idea..haha..

hinggalah satu malam yg hening.....

”zai, ang bila nk tulis blog ang tu??..dh banyak kali aku bk, xde pape pn..dh xlarat nk refresh dh tp still sm je..aku nk tgk pg esk aku bley bc page ang!!”(aidatul akmal,2009)

“zai, jgn lupa letak nm aku dlm blog ang!!” (masriza mariam, 2009)..

”zai kite jgk k..=)”..(khadijah,2009)..

Haha..siap ngan citation lg tuh, ahaks..so, dengan smgt yg rumate aku berikan ni, aku akhirnye berjaya jgk siapkan my VERY 1ST POST..ahaks!!..whew..berpeluh dowh..hehe.

4 comments:

  1. ni lah pict rumate sy..hehe..dr kiri khadijah,sy,masriza mariam n aidatul akmal..syg korg!!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...
    bepeluh ketiak zai.
    lap weh..lap!

    wiu :-P

    ReplyDelete